tirsdag den 19. marts 2013

Klar, parat...

Nu blev det altså på tide at lave mig en blog. Har længe gået med overvejelserne, men har ikke rigtig kunne finde ud af, hvad den primært skulle handle om. Nu er jeg dog blevet enig med mig selv om, at den skal handle om lidt af hvert!
Til at starte med, kan jeg fortælle lidt om mig selv. Jeg er 23 år og bor sammen med min kæreste igennem 8 år. Vi har to chihuahuas sammen som jeg helt sikkert kommer til at poste en masse billeder af ;) jeg arbejder inden for telebranchen og er på nuværende tidspunkt ved at skrive fagprøve.
Mine interesser kommer helt sikkert til at afspejle sig i min nye blog, men kan oplyse at det kommer til at handle om mad, mode, træning, hunde og hverdagens strabadser :)

Jeg håber rigtig meget at i vil synes om bloggen.

- Cille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar